Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Gra memory Skarby w ogrodzie, Janod

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 110,00 zł 110.00
ilość szt.

towar niedostępny

Ocena: 0
Producent: JANOD
Kod produktu: 0520

Opis

Gra pamięciowa typu memory Skarby w ogrodzie francuskiej marki JANOD to wspaniała rozrywka dla 2 do 6 osób. Gra składa się z:
- drewnianej planszy,
- 12 okrągłych kartonowych żetonów z różnymi „skarbami”, które można znaleźć w trawie, 
- 22 kart – 12 z tymi samymi skarbami, co na żetonach, oraz dodatkowych 10 kart z pułapkami lub ułatwieniami, 
- 48 kartonowych kwadratów, z których na planszy układa się trawnik. 
Zadanie polega na wykopywaniu skarbów, ukrytych w ogródku. Wygrywa ten gracz, który zbierze ich najwięcej.

Gra ta ćwiczy pamięć, koncentrację i spostrzegawczość.

Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.

Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które są synonimem innowacyjności, francuskiego designu i najwyższej jakości. Unikalne zabawki Janod tworzone są z drewna i innych doskonałych materiałów, a przede wszystkim z dziecięcych marzeń! Janod – JUST PLAY

kategoria: gry
indeks: J02689 
producent: Janod
wiek: 5 lat +
liczba elementów: 1 plansza + 12 okrągłych żetonów + 22 okrągłe karty + 48 kwadratowych pól trawnika
materiał: drewno, karton
design: Francja
wymiary produktu: plansza 30 x 1 x 30 cm
waga produktu: 0,9 kg
wymiary opakowania: 32 x 3,5 x 32 cm
bezpieczeństwo i jakość: EN71-1; EN71-2, EN71-3; REACH

INSTRUKCJA

WIEK: 5 lat +
LICZBA GRACZY: 2-6
ELEMENTY: 1 plansza + 12 okrągłych żetonów + 22 okrągłe karty + 48 kwadratowych pól trawnika
CZAS ROZGRYWKI: 30 minut

PRZYGOTOWANIE DO GRY
12 okrągłych żetonów – „skarbów” należy umieścić losowo ilustracjami do góry w otworach na drewnianej planszy, a następnie ułożyć na całej planszy 48 kwadratów z trawą tak, aby przykryć wszystkie „skarby” i pozostałe pola ogródka. Jedno z pól na planszy pozostanie odkryte, aby gracze mogli podczas rozgrywki przesuwać po niej kwadraty trawnika. Obok planszy należy ułożyć 2 stosy żetonów – jeden ze „skarbami” (pomarańczowe, z rysunkiem skrzyni na odwrocie), drugi z pułapkami i ułatwieniami (niebieskie, ze znakiem zapytania na odwrocie). Przed rozpoczęciem gry warto obrócić jeszcze planszę kilka razy, aby utrudnić graczom zapamiętanie rozmieszczenia „skarbów”.

ZASADY GRY
Grę rozpoczyna najmłodszy gracz. Odkrywa on 1 kartę ze skarbem oraz 1 kartę ze znakiem zapytania i kładzie na środku stołu. Ilustracja na karcie ze skarbem oznacza rzecz, którą gracze mają odnaleźć na planszy, a karta ze znakiem zapytania wskazuje pułapkę lub ułatwienie, aktywne podczas tej tury. Następnie gracz przesuwa o jedno miejsce, w dowolnym kierunku, pole trawnika. Aby znaleźć wylosowany skarb, każdy gracz musi przesuwać pola trawnika (po jednym ruchu podczas swojego ruchu, w dowolnym kierunku, lub korzystając ze specjalnych możliwości, jakie dają karty aktywne w danej turze), także powtarzając swoje ruchy, tyle razy, ile potrzeba, dopóki nie odkryje właściwego żetonu. 
Co się dzieje, gdy gracz znajdzie skarb?
- Jeśli jest to skarb, którego ilustracja widnieje na wylosowanej karcie, gracz zabiera tę kartę i ma dodatkowy ruch – odkrywa następną kartę „skarbu” i następną kartę ze znakiem zapytania, a zużytą kartę ze znakiem zapytania odkłada na bok. Jeśli odkryje skarb inny niż ten, który musi znaleźć, grę kontynuuje gracz po lewej stronie.
- Jeśli jest to inny skarb, grę kontynuuje gracz po lewej stronie – przesuwa on kwadraty trawnika w poszukiwaniu tego samego skarbu i obowiązują go te same pułapki lub ułatwienia, które widnieją na już odsłoniętej karcie ze znakiem zapytania.
Znaczenie kart pułapek/ułatwień:
: planszę należy obrócić o ¼ okrążenia.
: dzięki temu sprzętowi gracz może przesunąć 2-3-4 kwadraty lub nawet cały rząd trawnika w jednym ruchu.
: gracz może zabrać przeciwnikowi jedną kartę ze skarbem.
: dzięki temu sprzętowi gracz może przenieść jeden (tylko jeden!) kawałek trawnika w dowolne miejsce na planszy. Jeśli nie znajdzie właściwego skarbu, kolejny gracz w swojej turze również może skorzystać z koparki. 
: gracz musi zrobić sobie przerwę, a następny gracz rozgrywa swoją turę bez żadnych pułapek ani ułatwień.
: gracz musi znaleźć dwa skarby na raz! W tym celu musi odkryć jeszcze jedną kartę ze skarbem. Jeśli nie znajdzie żadnego, szczęścia próbuje kolejny gracz. Jeśli znajdzie tylko jeden, a drugiego nie, musi włożyć obie karty ze skarbami na spód odpowiedniego stosu, a kolejny gracz odkrywa nowy „skarb” i nową kartę ze znakiem zapytania.
: niestety, gracz musi oddać jedną ze swoich kart ze skarbem innemu, wybranemu, ogrodnikowi. 

Jeśli na stosie z pułapkami/ułatwieniami nie została już żadna karta, należy zebrać zużyte karty, przetasować i ponownie utworzyć z nich stos. Jeśli na stosie ze skarbami nie została już żadna karta, oznacza to koniec gry.

CEL GRY 
Celem gry jest wykopanie wszystkich skarbów ukrytych w ogrodowym trawniku.
Wygrywa ten, kto zgromadzi ich najwięcej i to on zdobywa tytuł najlepszego ogrodnika!

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl